تشنه

موضوعات

نویسندگان

لینک دوستان

صفحات جانبی

آخرین نطرات کاربران

علی - سلام خییییییییییییلللللللللیییییییی یییییی
ساااااااااااااییییییییییتتتت تتتتتت خخووووووببببیییییییی داااااااارررررررریییییییددددد - 1392/9/22
GHARIB - با سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
وبلاگ خوبی دارید انشاالله که تو این وبلاگتون همیشه پیشرفت کنید
اگر مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ مارو با اسم یا فاطمة الزهرا (س) لینک کنید و به ما خبر بدید تا شمارو لینک کنیم
منتظر حضورتون هستیم
یا علی
WWW.AFZ-S.BLOGFA.COM

@@ - 1392/9/22/top2dowlo

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 275
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 135109
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده صفحه جدید

تشنه

بازدید: 117

روزای زیادی گذشت از نبودنت

نه اونقد زیاد که ماه ها و‌سال ها باشه، ولی برا من و تویی که دور نموندیم این همه از هم، همونقد معنی میده.

دارم فک میکنم که تابحال اینقد دور نبودیم، این همه روز

ولی اینجوری نیست واقعیتش، بوده که یه ماه دور بودیم و خیلی طولانی شده رفتنو برگشتنت

پس چرا ایبار اینقد سخت گذشت م به چشممون اومده و فک میکنیم یه قرن گذشته و منو تو نمیتونیم هیچ کاری برای این دوری و عذاب بکنیم؟

واقعا چراااا؟؟

شاید چون میدونیم قراره هنوزم خیلی طولانی تر از اینی که گذشت بشه بیشتر از روزایی که تا الان گذشته طول میکشه که دوباره تو برگردی.این سختتر میکنه تحمل دوری و عذاب نبودنت رو

انگیزه و امید و دلخوشیم به روزی که میای کمتر شده

چون‌میدونم اون روز اونقدام هنوز نزدیک نشده.

ولی خب هرچی که هست خیلیییی لذت داره که اینجوری دلتنگ شدم و بیقراری میکنمو دلم‌میریزه پایین و استرس اون روزو دارمو مثل یه عاشق ۱۵-۱۶ ساله یه حسای خاص و ناب و شیرینی رو دارم

یه انتظاری که خیلییی سخته ولی تهس یه عجیب بودن خاصی داره

من‌همیشه دلم‌برا اولین تجربه هامون

اولین حسامون

اولین حرفایی که‌ بینمون رد و‌بدل شد

اولین شرم‌ و حیا و خجالتامون

برا هرچی که اولین بار‌بود کنارت تجربه میکردم خیلییی تنگ شده بود

برا اون ضربان قلبی که وقتی دفعه های اول میرفتیم‌ بیرون

دستمو‌میگیرفتی

میبوسیدیم و نمیدونستم باید چیکا کنم و بروم نمیاوردم که چقددد قلبم تپش گرفته و خجالت کشیدم، ولی از درون یه حس عجیب ناباوری و لذتی برام داشت

دلم‌براشون خیلی تنگ شده بود

الان انگار دوباره زندگیمون برگشت به همون روزا

دوباره همون حسا

همون هیجانا

همون استرسا

همون تپش

همون حتی خجالت

من فک میکنم دوباره همون خجالت هارو هم دارم

ولی شیرین ترشو، پرعشق ترشو، حریص ترشو، تشنه ترشو

چون میدونم اخر لذت عشق با تو لذت چه وصف نشدنی ایه.

هیچ کی‌نمیفهمه و نمیتونه درک کنه چی میگم. جز خودت

اصلا همین که قصه عشقمون یه قصه ی رازماننده بین خودم خودت که هیچ‌وقت نخواستیم خیلی از حرفام و خاطره هامونو به بقیه بگیم و فک میکنیم اگه بگیم درک نمیکنن دیووونه بازیامونو خودش خیلیییی خاصه

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 19 دی 1398 ساعت: 4:22 منتشر شده است

نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 888
کل نظرات کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 40

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 56
بازدید دیروز بازدید دیروز : 275
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 28
آي پي امروز آي پي امروز : 19
آي پي ديروز آي پي ديروز : 92
بازدید هفته بازدید هفته : 351
بازدید ماه بازدید ماه : 331
بازدید سال بازدید سال : 6560
بازدید کلی بازدید کلی : 135109

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.188.241.82
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما در مورد سایت چیست؟

درباره ما

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود